Kağıtta Rezeneli Domates Soslu Çipura
Balık severlerin bayıldığı çipura, domates sosunun lezzetiyle buluşup bizi şımartmaya geliyor!

Soyal Ağlarda Paylaş

• Orta
  • 170 ℃

2 dk

Büyük bir tavaya zeytinyağı eklenir ve dilimler halinde doğranmış soğan tavada 2 dakika sotelenir.

2 dk

Jülyen doğranmış kapya biber eklenir, ince doğranmış rezeneler, verev doğranmış kereviz sapı da eklenır, 2 dakika daha sotelenir.

5 dk

Domatesler eklenir, tüm karışım tuz karabiber eklendikten sonra 5 dakika kaynatılır, gerekirse yarım su bardağı kaynar su eklenir, limon suyu eklenir ve altı kapatılır.

20 dk

Yağlı kağıt kare şeklinde kesilir içerisine balık koyulur, üzerıne rezeneli domatesli harç eklenir ve bir dilim rezene koyulur.Kağıtlar hava almayacak şekilde katlanır ve kapatılır. 170 derecelik önceden ısıtılmış fırında 20 dakika pişirilir.

Toplam Yorum: 0

Bir aşağıdaki alandan kayıt olarak ya da giriş yaparak tarif hakkında yorumunu Dada Mutfak ailesi ile paylaşabilirsin.

KAYIT OL

Benzer Tariflere de Baktınız Mı?

• Soyal Ağlarda Paylaş

• 0 - 2 Kişilik
    • Kolay

Hazırlanışı

Hem renkleri şahane hem de doyurucu bir salata tarifi!

2 dk

Taze nane , marul ve cherry domatesleri yıkayalım

3 dk

Marulları ve naneleri doğrayalım. Bir kasenin içerisine alıp üzerine haşlanmış barbunyayı ve ortadan ikiye kesilmiş ilave edelim..

5 dk

Zeytinyağı, toz kırmızı biber ve limon suyunu ekleyelim. Güzelce karıştıralım. Son olarak ton balıklarının sularını süzdürüp ve salataya ekleyerek servis edelim. Afiyet olsun.

Toplam Yorum: 0

8.16g

Balık Kokusuna Kökten Çözüm: Levrek Buğulama

Püf Noktası

Arzu ederseniz lüferinizin arasına birkaç adet defne yaprakları koyarak balığınıza ekstra lezzetler katabilirsiniz. Balığınızı isterseniz balıkçıdan alırken fileto haline getirebilirsiniz.

• Baharatlı
    Mutfak:
    • 30 dk
    • 4 - 6 Kişilik
    • Orta

Hazırlanışı

Herkesin severek tükkettiği ama kızartma kokusundan dolayı yaparken tereddüt ettiği balığı, buğulama şeklinde yaparsanız bu dertlerden kurtulabilirsiniz. Buğulama balığı en faydalı pişirme tekniğidir. Kızartma ve fırınlama tekniklerde balığın proteinleri kaybolurken buğulama yönteminde protein balığın içerisinde kalmaktadır.

10 dk

Sarımsağı dövüyoruz. Soğan ve biberleri yemeklik olarak doğruyoruz. Maydanoz ince ince kıyıyoruz. Mantarları ikiye bölüyoruz. Domatesleri rendeliyoruz.

20 dk

Tereyağını tencereye alıyoruz. Soğan, sarımsak ve biberleri ekliyoruz. Birkaç dakika kavurduktan sonra mantarları ekliyoruz. Mantarların üzerinde ince kıyılmış maydanoz ve rendelenmiş domatesleri ekliyoruz. Domatesler hafiften suyunu salınca üzerine 2 su bardağı ilave ediyoruz. Ardından levrek fileto, karabiber, tuz ilave edip 20 dakika pişiriyoruz. Ardından ocağı kapatıp dinlenmeye bırakıyoruz. Afiyet olsun!

Toplam Yorum: 1

Ecem Yılmaz

balığı sevdiren harika bir tarif